Photos

Kuningan City, Lantai Upper Ground, Jl. Prof Dr Satrio Show Map >
021 30056370
www.hummingbird-eatery.com
Opening Hours
Mon - Sun 08:00 - 22:00 , undefined
Description
“With a homey concept in mind, we try to create a warm ambiance that will make everybody feel cozy being in it. The wooden décor and interior is mainly in natural color to get that welcoming atmosphere. The indoor lively atmosphere is still everyone’s preference on a hot sunny day. However, by the time the sun has disappeared, everyone just rush in to that outdoor “bird nest” to get the wind breeze.” (Source: Web)
Services
AC
Accept Credit Cards
Book Online
Parking Area
Power Plug
Take Away
Delivery Service
Free Wifi
Halal
Outdoor Seats
Serves Alcohol
Smoking Area
VIP Room

Reviews of Hummingbird Eatery

Load placeholder

Aditya Andika
2 photos2 reviewsJun 16, 2017
breakfasting at hummingbird
this lamb Absolutely outstanding.. love it.. lamb shank 😘
Anindhya Gustiari
29 photos24 reviewsApr 1, 2017
👍
im not good in review, tapi suka banget sama crepes nya disini!!!! nyam!
Yosephine Pardede
1 photos1 reviewsJan 31, 2017
Love it!
Saya memesan fettuccinne carbonara dan resto ini menyajikannya dengan baik. Waktu penyajiannya tidak lama, bahannya sangat fresh, pelayanannya ramah, rasa makanannya enak, penyajiannya menarik (gambar menunjukkan fettuccinne yang sudah saya makan) dan suasananya nyaman sekali. Harga makanan sebanding dengan pengalaman saya makan disana. Recommended resto :)
Puspita Yuniastuti
20 photos23 reviewsJan 11, 2017
Dinner while I'm sick
Had dinner with my boyfriend while waiting to watch La La Land on theatre by 9 pm. Not feeling so good that night so I only ordered Mushroom Soup and Strawberry Juice. Tastes okay. Well, at least I feel better after eating that soup👍🏻👍🏻
Charisma Marchelida
2 photos1 reviewsNov 12, 2016
Oldtime spagboll
Spaghetti dgn banyak beef dan parmesan cheese.. utk porsi nya ini cukup besar, untuk gw seh dampe kenyang banget ditambah ada burschetta dan daun basilnya (bisa dimakan lho hehe) rasanya ga pedes tapi cheese nya itu melted banget dan enak..
Axel Violon
46 photos37 reviewsJun 18, 2016
Food is good but kitchen is sooooo slow!
Food is good but kitchen is insanely slow !!! probably good for a date...
Syania Fajriandini
0 photos1 reviewsApr 30, 2016
Good food bad services
love their food and beverages, but hate their services. karena udah malam dan last order, makanan belum disajikan (cukup lama) sudah diminta untuk bayar, dan waitress nya hanya seliweran sana sini dan tidak membantu dalam merekomendasikan makanan, very disappointing.
Sharima Umaya
21 photos9 reviewsMar 9, 2016
Anna's!
Hore! Waktu itu ke Hummingbird dalam rangka ditraktir makan dessert. Dan tentunya senang sekali karena dessert Hummingbird terutama waffle dan pancake nya emang enak-enak banget! Saya makan bareng rekan saya milih yang Anna's (47.5k) isinya pancakes, cream cheese, vanilla ice cream, oreo dan dark chocolate sauce. Enak sekaliii! Pancakesnya fluffy, es krim nya enak, paduan cream cheese, oreo sama dark chocolate sauce nya enak banget apalagi pas disuap berbarengan <3 Sharima Umaya www.sharimaumaya.com | IG: @sharimaumaya
Yasmina Lestari
12 photos8 reviewsOct 22, 2015
Tuna aglio olio with melted cheese
Love the taste of tuna aglio olio, but the cheese is sticky and annoying..

Featured in Articles

5 Spot Makan Pagi Sambil Nongkrong ala Kids Zaman Now
Siap-Siap Jatuh Cinta Dengan Crepes Super Lezat Ini!
8 Fish and Chips di Jakarta yang Harus Kamu Coba!

Featured in Guides

GUIDE
Western Restaurants

Near Hummingbird Eatery

Open in App