Qraved
Open in the Qraved app
OPEN
No. 1 Food App for Indonesia
Follow us
Log in to Qraved to connect with people who love food.

Follow Us

For fresh content everyday

Dining out? You can ask us for recommendations!

Click to chat+6221 292 23070Operational Hours: 11AM-2PM
Download The App
Roti Bakar Eddy - banner 0Roti Bakar Eddy - banner 1Roti Bakar Eddy - banner 2

Roti Bakar Eddy

4.27 reviews
Indonesian • Pondok Aren • Below 100K
CLOSED Open on Today 11:00 - 00:00
Opening Hours
Monday11:00 - 00:00
Tuesday11:00 - 00:00
Wednesday11:00 - 00:00
Thursday11:00 - 00:00
Friday11:00 - 00:00
Saturday11:00 - 00:00
Sunday11:00 - 00:00
Dismiss
CallBeen HereShare

Menu of Roti Bakar Eddy

Roti Bakar Eddy - menu 0

Photos of Roti Bakar Eddy

Roti Bakar Eddy photo Pondok Aren 265354
Jl. Bintaro Utama, Sektor 9Show In Google Maps >
Description
Typically Indoneisan favorite late night snack, Roti Bakar Eddy serve the best roti bakar in town.
Services
Free Wifi
Halal
Take Away
Go Food

Reviews of Roti Bakar Eddy

5
4
3
2
1
4.2
7 ratings
 - bangkit pratama
bangkit pratama
0 photo1 reviewSep 11, 2017
Beda banget sama roti bakar lain
setiap kali ke tempat ini tuh ga pernah bosen pesen roti bakarnya, kering2 tebel gmn getooohh🍞🍯enyaaaaaakkk anettt. Untuk tempatnya juga nyaman ada outdoor indoor juga walaupun tapi non ac ya..tapi tetep nyaman kok buat nongki2 sm temen2😎👍🏻
 - nayli suroya
nayli suroya
0 photo1 reviewJul 25, 2017
4 for Flavor
Emang paling aman kalau mau makan di daerah yg baru itu pilihnya resto/cafe yg udah terkenal dan banyak cabangnya, biasanya rasanya itu 11-12 antar cabang yg lain. Kebetulan lagi ngidam roti bakar dan pilihan jatuh ke Roti Bakar Eddy. Roti bakarnya Eddy ini selalu enak di cabang manapun dan harga nggak mahal. So, Thumbs up for the flavor!
 - Stefanny Uliarta
Stefanny Uliarta
0 photo1 reviewSep 21, 2016
Cemilan malam
Kalo makan disini rame rame pasti gak cukup pesen 1 menu. Abis ngobrol pasti mau pesen yg lainnya soalnya makanannya ringan dan banyak pilihannya. Roti bakar keju nanasnya enak banget. Selain cemilan, makanan berat kayak nasi goreng kornetnya juga enak. Dan gak perlu pusing mikirin harga soalnya affordable banget jadi makan banyak pun gak masalah 😊😊😊
 - Irawan NS
Irawan NS
0 photo1 reviewJul 27, 2016
 - Stacia Andini
Stacia Andini
0 photo1 reviewMay 19, 2016
 - Shanna Murady
Shanna Murady
1 photo1 reviewApr 14, 2016
Reliable place when you're broke and hangry
The best place to go when you want to eat on a super tight budget, late at night. Their menu is filled with the best Indonesian-invented miracles such as mie goreng / rebus with kornet, egg, and cheese -- which was what I ordered. The egg was a bit too cooked for me though but overall it's a perfect bowl of MSG-laden goodness 😜
The best place to go when you want to eat on a super tight budget, late at night. Their menu is filled with the best Indonesian-invented miracles such as mie goreng / rebus with kornet, egg, and cheese -- which was what I ordered. The egg was a bit too cooked for me though but overall it's a perfect bowl of MSG-laden goodness 😜

Featured in Journal

5 Roti Legendaris Paling Nagih Di Jakarta
Editor's Pick
5 Roti Legendaris Paling Nagih Di Jakarta