Qraved
Open in the Qraved app
OPEN
No. 1 Food App for Indonesia
Follow us
Log in to Qraved to connect with people who love food.

Follow Us

For fresh content everyday

Dining out? You can ask us for recommendations!

Click to chat+6221 292 23070Operational Hours: 11AM-2PM
Download The App
McDonald's - banner 0

McDonald's

4.012 reviews
Fast Food • Bintaro Plaza • Pondok Aren • Below 100K
CLOSED Open on Today 10:00 - 22:00
Opening Hours
Monday10:00 - 22:00
Tuesday10:00 - 22:00
Wednesday10:00 - 22:00
Thursday10:00 - 22:00
Friday10:00 - 22:00
Saturday10:00 - 22:00
Sunday10:00 - 22:00
Dismiss
CallBeen HereShare

Menu of McDonald's

McDonald's - menu 0
McDonald's - menu 1
McDonald's - menu 2

Photos of McDonald's

Bintaro Plaza, Lantai 2, Jl. Bintaro Utama, Bintaro Sektor 3Show In Google Maps >
Services
casual-dining

Reviews of McDonald's

5
4
3
2
1
4.0
12 ratings
 - @tamtamalviantia
@tamtamalviantia
in InstagramDec 1, 2020
Makan malam yg sederhana tp nikmat kawan
Makan malam yg sederhana tp nikmat kawan
 - @bakmi_santoz
@bakmi_santoz
in InstagramDec 1, 2020
Anda bisa lebih hemat pesen via Grabfood,
Anda bisa lebih hemat pesen via Grabfood,
 - @vinioctavia26
@vinioctavia26
in InstagramDec 1, 2020
Pulang berenang ngamuk di McD 😄 Penasaran sama chicken wing-nya yang slogannya "Enaknya Bikin Lupa Ja-im" 😃😃😃 #wingsmcd #mcdonalds #hotchocolates
Pulang berenang ngamuk di McD 😄
Penasaran sama chicken wing-nya yang slogannya "Enaknya Bikin Lupa Ja-im" 😃😃😃 #wingsmcd  #mcdonalds #hotchocolates
 - @ryan_afriansyah
@ryan_afriansyah
in InstagramDec 1, 2020
McFlurry Coconut Charcoal
McFlurry Coconut Charcoal
 - @toekangdjadjan
@toekangdjadjan
in InstagramDec 1, 2020
Ini udah lama bgt fotonya wkwk. Suatu kewajiban kalo ke mcd tuh beli kentang gorengnya bagi aku.. rasanya....hmmm lebih milih yg biasa aja gausah dimacem2in😂 . . 🍽️: Cheese Loaded Fries ⭐: 3/10 . . #food #foodporn #yum #instafood #yummy #amazing #instagood #photooftheday #sweet #dinner #lunch #breakfast #fresh #tasty #foodie #delish #delicious #eating #foodpic #foodpics #eat #hungry #foodgasm #fries #frenchfries #foods #potato #toekangdjadjan #jktfoodbang
Ini udah lama bgt fotonya wkwk. Suatu kewajiban kalo ke mcd tuh beli kentang gorengnya bagi aku.. rasanya....hmmm lebih milih yg biasa aja gausah dimacem2in😂
.
.
🍽️: Cheese Loaded Fries
⭐: 3/10
.
.

#food #foodporn #yum #instafood #yummy #amazing #instagood #photooftheday #sweet #dinner #lunch #breakfast #fresh #tasty #foodie #delish #delicious #eating #foodpic #foodpics #eat #hungry #foodgasm #fries #frenchfries #foods #potato #toekangdjadjan #jktfoodbang
 - @dhynim1002
@dhynim1002
in InstagramDec 1, 2020
Have a cup of coffee a day .. lets have one 😍❤️ . . . #coffeegram #coffeetime #coffeelovers #coffeeindonesia #latte☕️
Have a cup of coffee a day .. lets have one 😍❤️
.
.
.
#coffeegram 
#coffeetime 
#coffeelovers 
#coffeeindonesia 
#latte☕️