Photos

Pondok Indah Mall 2, Lantai 3, Jl. Metro Pondok Indah Show Map >
021 7506877
www.krr.co.id
Opening Hours
Mon - Sun 10:00 - 22:00 , undefined
Description
From a very young age, I've had a passion for food. I was fascinated by the love and liveliness great food brought to a family. Young or old, rich or poor, there was nothing more important than having a great meal. And that's what I'm passionate about - great food for everybody. As a musician, I had the opportunity to travel the world. Wherever my music brought me, great food was never far behind. I was always in search of food with personality. Food with heart and soul. From my travels, I learnt that food should be simple. When you have too many choices, you lose sight of the things that really matter like quality ingredients and passion in cooking. There should be a joyous, no-nonsense way to cook and serve simple yet delicious meals. Food made with love brings people together. It'll put a smile on your face and a twinkle in your eyes. At Kenny Rogers ROASTERS, you'll get nothing less than a great meal. Because we're putting love back into food. By: Kenny Rogers
Services
AC
Accept Credit Cards
Parking Area
Take Away
Delivery Service
Free Wifi
Halal
Outdoor Seats
Serves Alcohol
Smoking Area
VIP Room

Reviews of Kenny Rogers Roasters

Load placeholder

Puspita Yuniastuti
20 photos23 reviewsMay 28, 2016
Kecewa.
Pelayanannya super lambat. Pelayanan terlambat yang pernah saya dapatkan di restoran se "kelas" Pondok Indah Mall. Baru sampai di lokasi tidak di layani akhirnya saya ke meja aja sendiri. Sampai di meja mau pesan pun lama sekali pelayan nya datang menghampiri. Makanan dan minuman nya pun lama. Kalo makanan masih bisa saya maklumi deh. Minuman? Saya cuma pesen hot tea loh. Dengan pelanggan yang tidak terlalu ramai, pada kemana sih pelayannya? Kebingungan ya? Lebih parah nya lagi, ayam nya masih ada bagian yang merah kurang matang. Hmm, cukup banyak berubah nih Kenny Roger. Padahal dulu gak separah ini😀 Masih banyak hal lain yang mengecewakan, tapi yaudahlah. Waktu bareng keluarga jadi sia-sia😑
Najia Umri
0 photos1 reviewsMay 2, 2016
tasty
Makanannya enak saya suka kitchen A LA Carte nya, beverages nya banyak pilihan, pelayanan dan tempatnya asik buat ngerjain tugas, WiFi lumayan kenceng untuk browsing #QravedSurprise
Muhammad Jaya Novianur
0 photos1 reviewsMay 2, 2016
Enak
ayam nya enak banget sausnya enak dessertnya enak beverages nya enak pelayanannya bagus saya suka #Qravedsurprise πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜Š
Dea Nofika
1212 photos45 reviewsOct 24, 2014
Kenny Rogers Roasters Pondok Indah Mall bisa anda kunjungi dengan saudara dan teman teman anda dengan berbagai menu menu yang di sediakan di Kenny Rogers Roasters

Near Kenny Rogers Roasters

Open in App