Qraved
Open in the Qraved app
OPEN
No. 1 Food App for Indonesia
Follow us
Log in to Qraved to connect with people who love food.

Follow Us

For fresh content everyday

Dining out? You can ask us for recommendations!

Click to chat+6221 292 23070Operational Hours: 11AM-2PM
Download The App
Chatime - banner 0

Chatime

4.01 reviews
Beverages • Kota Kasablanka • Tebet • Below 100K
OPEN NOW Today 10:00 - 22:00
Opening Hours
Monday10:00 - 22:00
Tuesday10:00 - 22:00
Wednesday10:00 - 22:00
Thursday10:00 - 22:00
Friday10:00 - 22:00
Saturday10:00 - 22:00
Sunday10:00 - 22:00
Dismiss
CallBeen HereShare

Menu of Chatime

Chatime - menu 0

Photos of Chatime

 Chatime Icha & Chandra 533150
Kota Kasablanka, Lantai Lower Ground, Jl. Casablanca RayaShow In Google Maps >
Services
delivery-service
free-wifi
halal
valet-parking
take-away
qraved-connect-button

Reviews of Chatime

5
4
3
2
1
4.0
1 ratings
 - Icha Chandra
Icha Chandra
1 photo1 reviewMay 13, 2017
Chatime
Chatime siapa yang gak tau sih, semua orang juga udah tau, ada yang suka ada yang nggak, yah kalau itu masalah selera, nah kita cobain tuh passion fruit smoothienya itu enak tp sepertinya salah topping jadi lain kali di campur pearl lebih enak, kalao milktea with pearl udah ok kok rasanya 😊
Chatime siapa yang gak tau sih, semua orang juga udah tau, ada yang suka ada yang nggak, yah kalau itu masalah selera, nah kita cobain tuh passion fruit smoothienya itu enak tp sepertinya salah topping jadi lain kali di campur pearl lebih enak, kalao milktea with pearl udah ok kok rasanya 😊

Featured in Guides

Coffee & Beverages: Kota Kasablanka
GUIDE
Coffee & Beverages: Kota Kasablanka