Qraved
Makan enak! Ingat Qraved
Kuliner apapun yang kamu cari ada di Qraved! Download sekarang!
Sign In

Search

4 reviews 0
Hours 10:00 - 22:00Closed
Services
  • AC
  • Parking Area
  • Power Plug
  • Take Away
  • Valet Parking
  • Delivery Service
  • Free Wifi
  • Halal
Dari semua yang juara di Bakmi GM kaya bakmi baksonya, pangsit gorengnya atau nasi gorengnya... Ada juara baru yang terpendam... Ifu mi nie... Segar aemua bahannya, gurihnya, Tapi terutama krispinya.. Lebih asiknya.. Dengan harga dan nama mini... Ternyata ukurannya ngga mini. Kenyang deh...
1 Likes
Pangsit Gorengnya Mantap.Pangsit Gorengnya d'best Bgt, Selebihnya Mecin
1 Likes
@dieylayusof
@dieylayusof
in Instagram
Bangun tido pukul 7 lebih waktu sini. Maknanya 8 lebih waktu malaysia. Pastu rasa lapar sangat. Keluar hotel tengok apa yg boleh di makan. Tapi macam tak tahu nak makan apa so terus amek cab ke senayan city mall. Pastu jumpa bakmi yeayyy! Sebab dari pagi tak makan apa so order bakmi dengan pangsit skali. Dah la makan sorang pastu makan banyak pulak. Akak tu siap cakap dalam bakmi dah ada 2 pangsit betul ke nak tambah lagi 5? Betol la akak! Sedapnyaaa! Kenapa bakmi takde kat malaysiaaaa? Hmm #dieylatravel
@jane_vrist
@jane_vrist
in Instagram
See all reviews
Featured in articles
See all articles
https://img.qraved.co/v2/image/data/1502773305438-coverpromo-t.png
28 Promo Makan Buat Rayakan 17 Agustusan...Merdeka!
https://img.qraved.co/v2/image/data/2016/10/03/screen_shot_2016_10_03_at_11_17_47_am.png-t.jpg
7 Jawaban atas Mogoknya Ojek Online
https://img.qraved.co/v2/image/data/2016/09/20/Screen_Shot_2016_09_20_at_5_03_48_PM_1474387051969-t.png
7 Bakmi Lokal yang Pantas Go Internasional
Featured in guides
See all guides

Please choose how you wanna book ?

Book On AppsCall