Qraved
Open in the Qraved app
OPEN
No. 1 Food App for Indonesia
Follow us
Log in to Qraved to connect with people who love food.

Follow Us

For fresh content everyday

Dining out? You can ask us for recommendations!

Click to chat+6221 292 23070Operational Hours: 11AM-2PM
Download The App
Zenbu Restaurant House of Mozaru - banner 0Zenbu Restaurant House of Mozaru - banner 1Zenbu Restaurant House of Mozaru - banner 2

Zenbu Restaurant House of Mozaru

4.022 reviews
Japanese • Paris Van Java • Sukajadi • 100K - 200K
OPEN NOW Today 11:00 - 23:00
Opening Hours
Monday11:00 - 23:00
Tuesday11:00 - 23:00
Wednesday11:00 - 23:00
Thursday11:00 - 23:00
Friday11:00 - 23:00
Saturday11:00 - 23:00
Sunday11:00 - 23:00
Dismiss
CallBeen HereShare

Menu of Zenbu Restaurant House of Mozaru

Zenbu Restaurant House of Mozaru - menu 0
Zenbu Restaurant House of Mozaru - menu 1
Zenbu Restaurant House of Mozaru - menu 2
Zenbu Restaurant House of Mozaru - menu 3
Zenbu Restaurant House of Mozaru - menu 4

Photos of Zenbu Restaurant House of Mozaru

Paris Van Java, Resort Level, Jl. Sukajadi No. 131 -139Show In Google Maps >
Description
Zenbu means completeness in oneself. Zenbu serves healthy Japanese food with controlled and balanced nourishment to maintain a peak physical and physiological state. Its famous meny is known as Yoshoku. This style creatively blend eastern and western flavors to produce a unique, exciting repertoire of modern Japanese cuisine. Its famous dish is mozaru, a mozzarella baked rice.
Services
Take Away
Casual Dining
Smoking Area
Serves Alcohol
Outdoor Seats
Halal
Free Wifi

Reviews of Zenbu Restaurant House of Mozaru

5
4
3
2
1
4.0
22 ratings
 - Kannia Tee
Kannia Tee
0 photo1 reviewOct 28, 2016
 - afIf taufiq
afIf taufiq
2 photos1 reviewJun 21, 2016
Chicken Katsu Don 🍗🍲
Chicken Katsu don Corleone! hahaha. buat kalian semua pasti nya udh tau lah Zenbu. rasa nya bener nagih bgt deh! 1 mangkuk gini aja udah bisa ngenyangin bgt lah seriusan. lagi puasa gini enak nya sih buka sama yg ginian hahaha lol
Chicken Katsu don Corleone! hahaha. buat kalian semua pasti nya udh tau lah Zenbu. rasa nya bener nagih bgt deh! 1 mangkuk gini aja udah bisa ngenyangin bgt lah seriusan. lagi puasa gini enak nya sih buka sama yg ginian hahaha lol
Chicken Katsu don Corleone! hahaha. buat kalian semua pasti nya udh tau lah Zenbu. rasa nya bener nagih bgt deh! 1 mangkuk gini aja udah bisa ngenyangin bgt lah seriusan. lagi puasa gini enak nya sih buka sama yg ginian hahaha lol
 - Bangkit Pratama
Bangkit Pratama
1 photo1 reviewJun 6, 2016
nice
untuk rasa makanannya sih mungkin klo menurut saya so so aja..yg bikin menarik hanya dr penyajian makanannya. tapi untuk pelayanannya bagus dan ramah..suasananya nyaman dan sejuk.
untuk rasa makanannya sih mungkin klo menurut saya so so aja..yg bikin menarik hanya dr penyajian makanannya. tapi untuk pelayanannya bagus dan ramah..suasananya nyaman dan sejuk.
 - @rickoey
@rickoey
in InstagramNov 17, 2019
 - @felixlixz
@felixlixz
in InstagramNov 17, 2019
Wonderfull evening with my best friend @williamtandraa. Itadakimasu!! #zenbu #pvj
Wonderfull evening with my best friend @williamtandraa. Itadakimasu!!
#zenbu #pvj
 - @makan.besar
@makan.besar
in InstagramNov 17, 2019

Featured in Journal

8 Steak Yang Ada Di Mall Ini Menggugah Selera Banget
Food For Fun
8 Steak Yang Ada Di Mall Ini Menggugah Selera Banget
Yuk Cobain 8 Restoran Jepang Enak Di Bandung Ini
Food For Fun
Yuk Cobain 8 Restoran Jepang Enak Di Bandung Ini