Qraved
Open in the Qraved app
OPEN
No. 1 Food App for Indonesia
Log in to Qraved to connect with people who love food.

Follow Us

For fresh content everyday

Dining out? You can ask us for recommendations!

+6221 292 23070+62822 613 00800
Download The App
Zenbu Restaurant House of Mozaru - banner 0Zenbu Restaurant House of Mozaru - banner 1

Menu of Zenbu Restaurant House of Mozaru

Zenbu Restaurant House of Mozaru - menu 0
Zenbu Restaurant House of Mozaru - menu 1
Zenbu Restaurant House of Mozaru - menu 2
Zenbu Restaurant House of Mozaru - menu 3
Zenbu Restaurant House of Mozaru - menu 4

Photos of Zenbu Restaurant House of Mozaru

Zenbu Restaurant House of Mozaru 1332392
Zenbu Restaurant House of Mozaru 1307081
Zenbu Restaurant House of Mozaru 1301289
Zenbu Restaurant House of Mozaru 1297848
Zenbu Restaurant House of Mozaru 1275789
Paris Van Java, Resort Level, Jl. Sukajadi No. 131 -139Show In Google Maps >
Opening Hours
Mon - Sun 11:00 - 23:00
Description
Zenbu means completeness in oneself. Zenbu serves healthy Japanese food with controlled and balanced nourishment to maintain a peak physical and physiological state. Its famous meny is known as Yoshoku. This style creatively blend eastern and western flavors to produce a unique, exciting repertoire of modern Japanese cuisine. Its famous dish is mozaru, a mozzarella baked rice.
Services
Accept Credit Cards
Parking Area
Take Away
Book Online
Free Wifi
Halal
Outdoor Seats
Serves Alcohol
Smoking Area

Reviews of Zenbu Restaurant House of Mozaru

Load placeholder

Zenbu Restaurant House of Mozaru - David Handoko
David Handoko
4609 photos4624 reviewsDec 8, 2016
8 Steak Yang Ada Di Mall Ini Menggugah Selera Banget
Kata siapa di restoran Jepang ini ga ada steak? Disini ada juga kok steak ala Jepang yang maknyus rasanya. Kamu udah pernah coba belum?
 Zenbu Restaurant House of Mozaru David Handoko 611531
Zenbu Restaurant House of Mozaru - @zenburesto
@zenburesto
in InstagramMar 30, 2018
Repost from @ridho_kelana ・・・ Lagi kangen bet makan zenbu dan selalu tergila gila apapun dengan topping mozzarella! Jadi aja ke Zenbu pesen ini πŸ“Έ : Chicken Mozaru (with curry rice + dynamite sauce) πŸ’° : 58K (reguler) πŸ“ : Zenbu House of Mozzaru, Kota Kasablanka . . . . . #kulinercikarang #kulinerbekasi #kulinercibitung #cikarang #bekasi #cibitung #zenbu #mozarella #mozarela #cheese #keju #zenburesto #mozaru
Repost from @ridho_kelana
・・・
Lagi kangen bet makan zenbu dan selalu tergila gila apapun dengan topping mozzarella! Jadi aja ke Zenbu pesen ini
πŸ“Έ : Chicken Mozaru (with curry rice + dynamite sauce)
πŸ’° : 58K (reguler)
πŸ“ : Zenbu House of Mozzaru, Kota Kasablanka
.
.
.
.
.
#kulinercikarang #kulinerbekasi #kulinercibitung #cikarang #bekasi #cibitung #zenbu #mozarella #mozarela #cheese #keju #zenburesto #mozaru
Zenbu Restaurant House of Mozaru - David Handoko
David Handoko
4609 photos4624 reviewsSep 29, 2016
Yuk Cobain 8 Restoran Jepang Enak Di Bandung Ini
Sambil main ke PVJ, kalian bisa menyantap hidangan Jepang di Zenbu Resto. Suasana cozy yang ditawarkan disini buat nongkrong bareng temen kalian bakal bikin betah deh.
 Zenbu Restaurant House of Mozaru David Handoko 607003
Zenbu Restaurant House of Mozaru - @zenburesto
@zenburesto
in InstagramMar 23, 2018
Japanese fried noodle on a hotplate and covered with omelette called Modanyaki. From the street of Osaka, we bring it to your table. #zenbu #zenburesto #ZenbuEggster . . . #lunch #modanyaki #egg #instafood #vscofood #foodpics #foodgram #foodgasm #foodshare
Japanese fried noodle on a hotplate and covered with omelette called Modanyaki. From the street of Osaka, we bring it to your table. #zenbu #zenburesto #ZenbuEggster
.
.
.
#lunch #modanyaki #egg #instafood #vscofood #foodpics #foodgram #foodgasm #foodshare
Zenbu Restaurant House of Mozaru - afIf taufiq
afIf taufiq
132 photos35 reviewsJun 21, 2016
Chicken Katsu Don πŸ—πŸ²
Chicken Katsu don Corleone! hahaha. buat kalian semua pasti nya udh tau lah Zenbu. rasa nya bener nagih bgt deh! 1 mangkuk gini aja udah bisa ngenyangin bgt lah seriusan. lagi puasa gini enak nya sih buka sama yg ginian hahaha lol
Zenbu Restaurant House of Mozaru photo Paris Van Java  273016

Featured in Articles

8 Steak Yang Ada Di Mall Ini Menggugah Selera Banget
8 Steak Yang Ada Di Mall Ini Menggugah Selera Banget
Yuk Cobain 8 Restoran Jepang Enak Di Bandung Ini
Yuk Cobain 8 Restoran Jepang Enak Di Bandung Ini

Near Zenbu Restaurant House of Mozaru

Open in App