Qraved
Makan enak! Ingat Qraved
Kuliner apapun yang kamu cari ada di Qraved! Download sekarang!
Sign In

Search

7 reviews 0
Hours 10:00 - 22:00Open Now

About Pho 24 scbd

"Pho24 opened in June 2003 on Nguyen Thiep Street, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam. This first pho shop was an immediate success based on a secret family pho recipe. From there, more shops soon opened across Vietnam and then overseas. As Vietnam’s leading pho chain, Pho24’s mission is to share the nutritious, delicious goodness of authentic Vietnamese pho, at great value prices, with fast and friendly service, to pho lovers everywhere." - (source:web)
Services
  • AC
  • Accept Credit Cards
  • Book Online
  • Parking Area
  • Power Plug
  • Take Away
  • Valet Parking
  • Free Wifi
  • Halal
  • Outdoor Seats
@vidimentari
@vidimentari
in Instagram
Pho all🍜
Gak seenak dlu.Menurut gw ini sekarang dsini pho nya agk kurang rasa nya gak seenak dlu, agk kurang berasa rasa nya dan kek ngegantung gtu rasa nya 😂😂😂
@dessiriani
@dessiriani
in Instagram
Makan besaarr, diet? Lupa deh! 😱😱😱🍜🍜🍜 #noodle #vietnamese #instafood
Enak.Kemarin pesen Pho Ga, Vietnam Sampler, Es Campur dan Tamarin Rosela. Pho Ga nya menurut aku sih Hambar banget, tapi Vietnam Samplernya oke, kayak cemilan tapi ngenyangin malah hha, dan Es Campur sama Rosela nya juga oke, mayan ngenyangin juga karna porsinya gedee, walaupun udah pesen yang Small tetep terhitung porsi besar untuk satu orang.
@dhiahpratiwi
@dhiahpratiwi
in Instagram
Lunch #latepost
@ratnadibyo
@ratnadibyo
in Instagram
Mari makan siang biar sehat 💪
@juliasayz
@juliasayz
in Instagram
Waiting .. #lunch
See all reviews
Featured in articles
See all articles
https://img.qraved.co/v2/image/data/1501493883506-cover_geprek_chicken-t.jpg
6 Restoran di Mal Mewah yang Nggak Bikin Kantong Tekor

Please choose how you wanna book ?

Book On AppsCall