4 reviews
Hours 10:00 - 22:00Open Now

Photos

Senayan City, Lantai 5, Delicae, Jl. Asia Afrika Show Map >
021 72781466
Opening Hours
Mon - Sun 10:00 - 22:00 , undefined
Services
AC
Parking Area
Power Plug
Take Away
Valet Parking
Delivery Service
Free Wifi
Halal
Outdoor Seats
Serves Alcohol
Smoking Area
VIP Room

Reviews of Bakmi GM

Load placeholder

Rizki Yamani
35 photos45 reviewsSep 22, 2016
Pangsit Gorengnya Mantap
Pangsit Gorengnya d'best Bgt, Selebihnya Mecin
Martha Swissanto
92 photos54 reviewsAug 7, 2016
Dari semua yang juara di Bakmi GM kaya bakmi baksonya, pangsit gorengnya atau nasi gorengnya... Ada juara baru yang terpendam... Ifu mi nie... Segar aemua bahannya, gurihnya, Tapi terutama krispinya.. Lebih asiknya.. Dengan harga dan nama mini... Ternyata ukurannya ngga mini. Kenyang deh...
@dieylayusof
in InstagramMar 18, 2015
Bangun tido pukul 7 lebih waktu sini. Maknanya 8 lebih waktu malaysia. Pastu rasa lapar sangat. Keluar hotel tengok apa yg boleh di makan. Tapi macam tak tahu nak makan apa so terus amek cab ke senayan city mall. Pastu jumpa bakmi yeayyy! Sebab dari pagi tak makan apa so order bakmi dengan pangsit skali. Dah la makan sorang pastu makan banyak pulak. Akak tu siap cakap dalam bakmi dah ada 2 pangsit betul ke nak tambah lagi 5? Betol la akak! Sedapnyaaa! Kenapa bakmi takde kat malaysiaaaa? Hmm #dieylatravel

Featured in Articles

28 Promo Makan Buat Rayakan 17 Agustusan...Merdeka!
7 Jawaban atas Mogoknya Ojek Online
7 Bakmi Lokal yang Pantas Go Internasional

Featured in Guides

GUIDE
Enak & Hemat

Near Bakmi GM

Open in App